Nyt se vatsatauti löysi tiensä tännekin. Aamulla piti lähteä töihin, mutta olo oli sen verran kehno, että päätin jäädä kotiin. Olen huilaillut ja välillä jatkanut Silk Garden-jakkua. Siitä on nyt valmiina takakappale ja eka etukappale on kohta kainalossa. Raidoitus näyttää kauniilta ja pinta on ihanan pehmeää ja elävän näköistä.

Muitakin käsitöitä olen viimeisen viikon aikana värkännyt. Olen saanut valmiiksi muutaman hyshys-jutun ja jatkanut vähän sitä sun tätä. Väkkärätakki Kureyonista edistyy hiljalleen, se on pian reunan i-cordissa saakka. Työssä oleva kerä kun loppuu, niin ajattelin tehdä hihoja kerälliset, jotta olisi helpompi sovittaa ja hahmotta lopputulosta.

Tilkkutöitäkin olen hieman tehnyt. Leikkasin palat kolmeen pussukkaan, joiden pitää olla valmiina torstaina. Piirsin kaavoja myös kurssin mallityöhön, siihen aplikoituun pupuun. Tämä viikko menee ompelukoneen ääressä, kunhan vain olo paranee. Taas tuntuu siltä, että on tullut kasattua liikaa tekemistä yhdeksi viikoksi, eihän niitä nyt aikaisemin tietenkään ole voinut tehdä!

Edit. 21.00

                                 1344366.jpg

Olo on illan mittaan parantunut ja olen saanut ommeltua kaksi pussukkaa valmiiksi.